Anna-Ida - 13

2013-03-25
19:16:22

tråkig dag
Hej! Har suttit och kollat på youtube på allt möjligt. Ganska tråkigt, tråkiga inlägg på bloggen också, kommentera vad jag ska skriva om, snälla! Mitt liv är nog de tråkigaste som finns. Först skola, sen hem, äta, sitta vid datorn, sen tv. Mitt liv alltså. Borde börja va med kompisar oftare. Finns ju en fritidsgård också men tycker inte alls att det är kul där. Jag går ju på teaterskola, scout och tonår så lite kommer jag ju ut, men inte mycket. Gillar inte att bo två mil ifrån mina flesta kompisar. Har en kompis som bor nära. Annars skulle jag nog vara mer med kompisar, men eftersom att det är 2 mil till dom så lixom orkar jag inte. Dessutom sitter man väl ändå bara med datorn, mobilen när man är med kompisar också? Aja, ska se på tv nu. Hejdååå. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: