Anna-Ida - 13

2013-07-30
13:50:50

VEM, VAR, VAD, HAR DU NÅGONSIN
Ska bara börja med att säga vad glad man blir när man loggar in och fått 4 nya kommentarer från folk som man faktiskt inte känner, tack! 
 

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Pappa
Vem tänker du på nu? Ingen
Vem pratade du senast i telefon med? vet inte
Vems hus var du senast i? Lydias
Vem önskar du var med dig nu? Lydia, Wilma, Sabina ♥
Vem är din favoritsläkting? mina kusiner på mammas sida

VAR

Var är din mobiltelefon? Breve mig
Var handlar du mest? H&M, Gina
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M
Var åkte du senast bil? Hem från Lydia


VAD

Vad åt du senast? Bröd
Vad drack du senast? Oboy
Vad är det för färg på dina byxor? grå
Vad är den närmaste saken som är blå? en filt

Vad har du på fötterna? Inget, filt
Vad är din favorit färg? Rosa
Vilken film såg du senast? Sagan om de två tornen
Vad hör du just nu? Mig själv skriva på datorn.

HAR DU NÅGONSIN

Kört över hastighetengränsen? Nej
Målat om ditt rum? Tapetserat.                                                                                                         Dansat framför en spegel? ja
Fått hicka? ja

 

 


Kommentarer:

Söt blogg!! Kram

2013-08-02 @ 00:18:52
#2: Vilma

Hej fina du! Ja har en blogg med min bästavän där vi har en tävling om att bli "dagens blogg" på vår blogg :) om du vinner har du chansen att på länkad på just vår blogg och då få mer läsare! Gå in och läs på bloggen! Kram!!♡ skulke bli glad om just du skulle vara med.

2013-10-13 @ 09:40:18
#3: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-11-02 @ 21:08:18
#4: Kajsa

Söt du är :)

2013-11-02 @ 23:32:34

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par Carrera Solglasögon eller Glasögon. Tävlingen är enkel och grym, och du hittar den på min blogg

2013-11-03 @ 02:37:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: