Anna-Ida - 13

2013-07-15
22:09:11

BILDBOMB
Hej, bloggar ju typ aldrig längre men vill försöka bli aktiv nu igen, men nu får ni en fet sommarbildbomb. PUSSOHEJ.
Lördagen den 6:e juli var det kalas för min tremännings mormor på Hennickehammars herrgård vid Filipstad. 
Hade på mig linne från bling och kjol från Bikbok! Älskar kjolen som jag fick för 50kr på rea!
Fick träffa efterlängtade Olivia som jag inte sett på ett år! (tremänning) Vi plockade näckrosor.
Sen åt vi tårta, vi hade ätit mat innan.
På söndag åkte jag, mamma och syster med 4 kusiner, två mostrar, Olivia och en till mamma med tre barn på camping! Så vi var 14 tjejer som va tillsammans! Alla vi barn var från 4-16 år. Bara fyra "barn" var över 10 år.
Och här är en solnedgång, älskar ljuset i bilden. Campingen ligger på en ö och den heter Ramsviks camping. Ganska nära Bovallstrand och Smögen.
Efter vi hade campat åkte vi hem på torsdag och Olivia följde med oss hem. Olivia är lika gammal som mig, har en svensk mamma och australiensk pappa och har alltid bott i Australien men i vintras flyttade hon till London för tre år. Sen ska deras familj flytta tillbaka till Australien. Hon pratar ju engelska men lärt sig jättebra svenska.
Så vi har tagit hundratals bilder men de får ni se i ett annat inlägg! HEJDOOO.

Kommentarer:

Underbara bilder A-I, ser ut som du har haft en underbar sommarlov hittils!! :) Saknar dig <3

Svar: Det har jag, hoppas du också har haft det! Saknar dig med! <3
Anna-Ida

2013-07-16 @ 19:58:00
#2: Ellen

fina bilder!

2013-07-29 @ 18:25:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: