Anna-Ida - 13

2013-07-21
22:17:04

SOL, VIND OCH VATTEN
Tjenaaa.
 

Igår var vi ute med båten från efter lunch tror jag och sen hela dagen. Solade och badade massor. Samma sak idag fast vi drog innan lunch och åt där ute på sjön, våra kusiner var med idag i båten så vi åkte till ett ställe och badade, solade, åt och hade skoj hela dagen, älskart! Imorgon har Lydia hand om kiosken med cafe i båthamnen så vi ska dit och fika. Sen ska vi med båten till några vi känner och fika vid deras brygga eller nåt. På kvällen, typ vid sex tror jag, så ska mamma och pappa bort så då är jag nog bara hemma. 
Åh, inte länge kvar till London nu! Längtar som en gris. London tre dagar och Cornwall fem dagar. Ska bli brun som en banan i sommar. Alltså som en rutten banan.
En sak, nästa vecka blir det kanske Göteborg för mig och maybemaybe Ullared! Wiho. Om de är nån regnig dag och de passar för mina kusiner så blir de det iaf. :)
 
PUSSOBAJS.
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: