Anna-Ida - 13

2013-05-22
15:33:39

TR WESTERN
Hej! Igår hade vi typ samma som måndag nästan, fast vi hade gymping och lite annat. Idag var vi på Tr Western som det heter. Typ en gård där det finns djur, 10-kamp och olika saker typ luftgevär, pilbåge, kasta lasso, stövelkastning m.m. Det var blött och inte så speciellt kul. Det bästa med det var att vi slutade tidigt. Så jag fick skjuts av en lärare som bor längre bort än mig hem så jag slapp vänta i två timmar på bussen, så jag, Lydia och Markus var på vår gamla skola. Men där var det ingen av de små barna som skulle dit markus åker så han gick tydligen hem istället för att vänta i typ en timme. Så han gick en mil i regn. 
Jag har iaf duschat och klätt mig inför glamourkväll! Det är fritidsgårn som har hand om det, man ska typ va finklädd och äta på en fin restaurang. Hoppas maten jag beställt är god, pasta carbonara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: