Anna-Ida - 13

2013-03-16
13:25:45

Toppendag
Hej, igen! Har duschat, klätt på mig, gjort en smoothie och tagit outfitbilder nu, sen jag bloggade sist. Jag gillar verkligen den här dagen. Så härlig typ. Brukar ni ha såna här dagar när ni bara älskar allting? När allt bara är bra och humöret är på topp? Sitter i alla fall i soffan igen och dricker en smoothie. Så gott. Ni får lite bilder på den yey! Brukar oftast toppa med K-special flingor men nu blev det en klick yoghurt och socker. Men sen blandade jag runt i glaset. Men jag har inget recept, tar frusna jordgubbar (tycker det smakar bättre med frysta), vaniljyoughurt och socker (ibland). Så enkelt. Har inget recept utan bara häller i mixen. Anledningen till att jag klickade i yoghurt här var för att det var lite för lite. Men det gör inget. Ha de så bra, outfit kommer upp senare! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: