Anna-Ida - 13

2013-03-13
18:03:13

Teaterskola :D
YES! Idag drog teaterskolan igång igen. Skojigt. Var ju en paus från teatern i höstas men nu blir det nog en teater som vi ska spela upp vid midsommar. Idag skulle vi ta en bild, vi visste inte vilken, men jag tog en ishockeyspelare. Inte bra! Sen skulle vi spela den personen och det var lite pinsamt, jag behövde prata mörkt typ och jag övade framför en spegel innan och då pratade jag göteborska men det blir mycket pinsammare framför folk även fast vi bara är typ tio st i gruppen. Men det var kul också. På skolan idag kollade vi på bilder från en utflykt vi gjorde i början av sjuan. Såg en bild på mig och Å som jag tyckte var lite kul, ful. Och en bild på mig där jag såg jättesur ut och det var från sidan, hatar min profil eller vad man ska säga, fast jag raderade den då. Och det är ju skolan som har bilderna typ. Ska nog duscha sen och typ se på Sveriges Mästerkock.
Långt inlägg wiee. Asså, alla i min klass spelar typ Drawsomething. Vet att det är ganska gammalt och jag spelade det för ett år sen typ men nu har i alla fall alla börjat spela det igen. Det är ganska tråkigt, egentligen men på nåt sätt blir det kul när alla spelar. Aja hejdå.
redigerade bilder :p

Kommentar:
#1: isabell

vilka ffina ögon du har!! :) fin blogg!

Svar: Tack och tack! :)
Anna-Ida

2013-03-13 @ 19:47:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: