Anna-Ida - 13

2013-03-14
16:13:27

piiinsamt !
Halla! Idag på skolan var det ganska chill. På en rast var jag med Å och Sabina. Vi gjorde inget speciellt men en sak vi gjorde var så sjukt pinsamt asså jag dog typ. Extra pinsamt för mig också för att jag känner dom som hade lektion där. Försöker att inte tänka på det mer i alla fall. Det är jobbigt att det är iskallt ute. Det ska vara vår nu. Sen är det i alla fall scout och hade tänkt att baka nåt till det men kom inte på vad. Så tråkigt att baka typ muffins eller chokladbollar hela tiden*! (*riktigt ofta i alla fall) 
En sak som jag är störd på eller inte fattar är att min dator har en webbkamera, inbyggd men det finns ingen webbkamera "app" eller vad man ska säga.. Asså om ni fattar. Det är ju typ som "appar" på en dator. Jag söker lixom där nere på "Start" men i min dator finns det ingen "Webcam" .. vill ju ha det! :(
Är också lite sur/störd på en person. 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: