Anna-Ida - 13

2013-03-30
17:27:47

påskafton
Hej!

Imorse, efter frukosten, gick jag och min syrra ut och letade påskägg. Det tog ett tag tills vi hittade äggen, haha. Men fick godis och 100kr i ägget i alla fall. Sen åkte vi till mormor och åt lunch, ägg också, såklart! Mina kusiner var där och det var kul. Av mormor fick jag och kusinerna varsitt påskägg med godis och en One Direction bok! Jag blev jätteglad, den är ganska tunn men det är mycket text om bilder och den heter Vi ♥ One Direction. Sen ska familjen till Lydia och hennes familj, tror det kommer nån mer familj också, det är knyte tror jag. Skojigt. Igår var jag ju hos farfar. 
flowerpower hos farfar, målar påskbrev hemma, mitt påskägg imorse! Jag...! Guldigt hår typ. Hehe aja kram på er och GLAD PÅSK! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: