Anna-Ida - 13

2013-03-18
16:19:31

Näe
Hallåj!
 

Igår, söndag så gjorde jag inget speciellt. Tror jag. Imorse innan skolan var jag hos tandläkaren och fick bananlack. Det är hemskt. Smakar bajs hela dagen och jag har forfarande smak kvar. USCH! Hatar verkligen det. Fick några tandtrådsgrejer med hem också. På skolan på idrotten så var det plötsligt brandövning och alla var ju tvugna att springa ut på fotbollsplanen. Det var iskallt för vi i sjuan hade ju t-shirt på oss! Hemskt asså. Det var inte kul i alla fall. Ikväll är det massa bra på tv. Det är ju kul. Brukar ni se på tv? Vilka program? Ska nog se lite OTH nu också. Har inte kommit längre än till säsong två episod sjutton. Måste se snabbare alltså. Haha. Ha det braa!

Kommentarer:
#1: clara

****avsnitt om du är svensk

Svar: EPISOD är ett svenskt ord. Episode är engelskt. -.-
Anna-Ida

2013-03-18 @ 17:53:21

Jag ser på serier som Pretty Little Liars (du måste kolla!), Prison Break och The Vampire Diaries.
Har du några tips om andra serier jag kan kolla på? :)

Svar: Jag ser bara på OTH så det tycker jag du ska kolla på :D
Anna-Ida

2013-03-18 @ 22:52:25

Svar: nej jag använder smör, precis som jag skrev ;) Men tack för tipset, kanske kan prova på det någon gång med! Kram

Svar: Tyckte bara att det var konstigt, inget illa menat, för jag har aldrig hört att man kan ha smör förr. Det ska jag kanske testa nästa gång. Haha! Kram :)
Anna-Ida

2013-03-19 @ 18:46:50

Du är så sjukt söt Anna-Ida!! :* <3

2013-03-22 @ 16:53:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: