Anna-Ida - 13

2013-03-16
10:37:04

Lördag
Today is a good day to have a good day.

Senare ska jag och pappa till Töcksfors. Jag ska köpa lite småsaker typ, inga kläder, för jag har bestämt mig för att inte köpa kläder förrän 8 maj. Hur ska det gå!?? Tror inte jag har köpt nåt i år... eller jag vet inte men tror faktiskt inte det. Vill ha så SJUKT MYCKET kläder just nu men det kommer ju finnas nåt snyggt i butikerna i maj också så att.. aa. Ska köpa typ iphoneskal, solbrillor, kanske något mer. Och en present till min kompis som jag ska till ikväll, hon ska ha en filmkväll :) 
Ska nog fixa mig nu, sitter här i två-tre filtar, i pyjamas och myser med datorn men nu ska jag duscha och så. Ha det bra! 
// jag gillar inte den här bilden så mycket men vet att fotografen Lisa älskar den.. lägger upp den ändå. //

Kommentarer:

Tror jag fortfarande har kvar den i kameran faktiskt ;)

2013-03-16 @ 13:47:46

Tycker den jättefin! Den ska du vara nöjd med!

2013-03-18 @ 20:23:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: