Anna-Ida - 13

2013-03-19
19:32:44

lite random
Hejj! Köpte de där brillorna och skalet som ni ser på bilden. Köpte det i lördags. I söndags så var jag ju hos mormor! Mina kusiner var också där. Då fick vi tårta som ingen typ gillade, för att mormor fyllde år. Sen ville kusinerna (6, 9) ut och gå lite typ med mig och min syrra och jag hade typ klackskor.. eller inte så höga men inga direkt promenadskor men jag följde med ändå. Fick jätteont i fötterna då. Ajaj. När jag kom hem gjorde jag helt missbildade cupcakes. Men goda blev dom! Två random bilder sen.. Sabina o Linda jao.
Idag har jag gjort lite läxor och juste, på skolan så ska vi ha grupparbete i bild och göra som en animerad film. Eller var det nu var? Det var cut-out eller vad det heter så vi ska göra dockor och så göra en jättekort film typ. Kom i en rätt bra grupp som tur var. Hejrå! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: