Anna-Ida - 13

2013-03-23
19:31:00

i love sun
Hej! Idag har jag varit hemma, städat lite, fotat, varit på KT och fotat ännu mer. KT var bra. Jag och Lydia dansade och sjöng när de andra pysslade, haha! Fotade i skogen idag, tror aldrig jag gjort det förut. Har redigerat lite bilder för utan redigering blev de inte de rätta färgerna. Så jag bara la något, några filter på bilderna. Kotten fick agera modell på ganska många bilder. Längtar så sjukt mycket till i sommar när Olivia, min tremänning kommer till Sverige, då får hon va modell, hon var ju det i somras också, haha! :D Nu kommer massa bilder innan jag ska äta tacos. Ps, Sabina vi får hitta nån dag när vi kan ha filmkväll, jaoo! :D<3 Ds.

Kommentar:

Söt katt:)

2013-04-07 @ 03:52:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: