Anna-Ida - 13

2013-03-30
17:37:43

hemsedal
Halloj!

Under lovet ska jag till Hemsedal, vet inte om jag sagt det än men ja, det ligger i Norge haha. Det är ett läger för gymnasiet men mamma är ledare så jag ska med och min kompis William ska också med för hans mamma är också ledare. Det ska bli kul att åka slalom, och ska även försöka lära mig mera snowboard än vad jag kan nu. Hemsedal är bäst. Familjen har ju alltid brukat åka dit så länge jag minns men nu är det inte så längre direkt. Synd det men kommer ju dit ändå i år i alla fall. Åker imorrn och kommer hem på fredag, kanske bloggar lite eftersom vi kommer ha internet och min dator ska med. Har packat lite idag men då vet ni vad jag ska göra på lovet, så vi hörs. Ha de gött! en bild på mig som Lydia tog i skolan i vintras.. den passade in.. kanske. Aja.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: