Anna-Ida - 13

2013-03-24
20:08:00

Bergvik
Hej, jag och mamma och Clara har vart på Bergvik nu. Ett köpcenter vid Karlstad typ. Jag skulle ju inte köpa kläder, i alla fall inte för egna pengar, men mamma hade ett presentkort på Gina och jag tycker att mamma ska köpa på mer tantaffärer, nej men inte gina iaf så jag fick 200/400kr på gina. Så jag köpte en bandeau och en t-shirt, som var kläder,ett nagellack också. Riktigt snyggt iaf. Köpte nagelborste, nagellacksremover, mobilskal, displayskydd och en svart kofta också. Ni kommer väl få bilder nån dag. Juste ja, jag ska snart färga håret, igen! Hade ju ombre i höst, nu har jag helt brunt som är tonat så det var mörkare förut. Men snart kanske nästa vecka så ska jag färga dipdye! Blond dipdye. Tror ni det blir snyggt!? :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: