Anna-Ida - 13

2013-03-15
16:47:20

54 dagar
hej, GALET VAD SNABBT TIDEN GÅR! Känns som om det var förra månaden vi fick biljetter till 1D. Men det var ju andra november! Längtar så sjukt mycket till 8 maj, och det är bara 54 dagar kvar, ca 2 månader.. eller faktiskt mindre. Minns att det var något med 200 dagar när vi beställde dom. Idag är det fredag. Ska inte göra nåt speciellt. Det är tonår men jag ska inte dit, ska mysa för mig själv med massa One Tree Hill istället. Är på säsong två och har inte sett på veckor nu! Ska ju till Hemsedal på påsklovet så det blir OTH där med. Är iaf galet taggad till ONE DIRECTION! <33
// har ringat in där jag o min kompis sitter! Våra mammor ska också med men dom sitter längre bak //

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: