Anna-Ida - 13

2013-02-12
18:57:24

Valfjället
Hej!
 

Idag har vi haft en friluftsdag med skolan, högstadiet då. Jag tror att de flesta valde slalom, i valfjället! Det har varit en jättebra dag. Direkt efter skolan åkte jag på dans. Det var roligt, vi skulle lära oss nån gammaldags dans eftersom vi ska spela en teater om förr i tiden i sommar, och dansen ska ingå i teatern tror jag! Att dansa är verkligen kul! Fast streetdance är mer min grej, men detta blir kul! Har NO-prov på fredag, om salter! Som tur är är det bara fem sidor att läsa på, det blir säkert ett svårt prov men förhoppningsvis går det bra, orkar bara inte öva. Ska se på Maria & Mindy Best friends forever sen, haha jag älskar Maria Montazami. Så rolig alltså! Ska snart duscha också. Ha det bra! Kram!
 
Bild på brudarna! Jessica, Wilma, Linnea, Linda och Emma! :D (vi åker som proffs xD)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: