Anna-Ida - 13

2013-02-18
17:34:43

Måndag
Hej allihop!
 

Idag har jag varit på skolan, som vanligt. Börjar bli lite tröttsamt nu, haha! Men vi har ju snart lov i alla fall. Sen tänkte jag visa hur jag gjorde, målade mina naglar. Har inte laddat in bilder på resultatet så det får ni någon annan dag. Tänkte börja blogga lite mer ofta som sagt. Har blivit lite extra galen i musik då jag har hörlurar i öronen nästan konstant! Lyssnar på Uncover, När solen går ner, Hall of fame, Scream & Shout, One Way or Another m.m. Hall of fame och Uncover är nog bäst av de här. // instagram idag. Tröja ifrån Bikbok, Dr.Denim med låg midja. Den übersnygga jackan är ifrån Gina //
// redigerade bilden igår. Han är sååå sjukt snygg haha! Lägg märke till mig i hans öga :O haha //

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: