Anna-Ida - 13

2013-02-08
16:21:17

Fredag
Okej, för det första, VARFÖR i hela friden göra bröden större så att inte hela brödet blir rostat, och man orkar äta typ ett och ett halvt bröd. Det får inte plats i rosten liksom. Pågen, roast'n'toast är det som har bytt form. För det andra, typ många i vår klass har en app som heter CocoPPa och då kan man göra appar jättesnygga! Det är kanske lite krånligt att förstå sig på appen, men det blir riktigt snyggt! Man kan ladda ner bakgrunder också, ni ser hur min mobil ser ut nu :D Man kan välja bland hundratals, men t.ex Big Day Lite finns bara typ fem olika designer, men t.ex Instagram finns massa olika utséenden. Ska på kalas hos min moster ikväll och då träffar jag mina kusiner! :) Ska kanske se lite på One Tree Hill nu? Pööss. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: