Anna-Ida - 13

2013-02-02
17:35:18

DANS/SJUK/MELODIFESTIVALEN
Hej, jag mår inte så värst bra. Inte sådär sjuksjuk med feber och spya, jag har ont i halsen och är förkyld och trött. Vaknade och tog en dusch idag, sen drog jag på dansdag, och dansade. Våran kära ungdomsledare har kommit på dansen, låten som vi dansar till heter "Every Move I Make". Det är så sjukt kul att dansa, Lite streetdance eller något i den stilen. Jag slet på halsen då, det var inte bra. Vi lärde oss i alla fall en dans. Resten av dagen har jag legat på soffan med min mobil i handen. Ikväll blir det melodifestivalen. Vet ingen bra artist som ska vara med. Loreen borde va med, eller typ nån lite mer känd i alla fall. De är säkert kända i Sverige, de flesta, men jag vet ju typ bara vem David Lindgren är. 
Tre bilder från instagram (adi_anna). Mina naglar. Solade lite på rasten med bästa tjejerna! Övade på prov HELA torsdagseftermiddagen. Provet gick uselt ändå. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: