Anna-Ida - 13

2013-04-08
21:43:09

todaaay
Tjena! 
 

Skola idag, första dagen efter lovet. Men dagen gick ganska fort och efter skolan gjorde jag typ inget.. har hoppat lite studsmatta och mest suttit vid datorn, youtube, one tree hill, läst bloggar. Bilden är från igår, på studsmattan! Wie! Imorrn är det teaterskola efter skolan och sen ska jag till morfar som fyller år så jag hinner nog inte blogga imorrn. Vad tycker ni, ska jag ha den här designen eller? Nu är det ju storlek 600 på bilder, har haft 800 innan, vad är bäst? Svara i en kommentar, vill veta, är ju ni som ska kolla på den. Kram! 
Taggar: bloggar, datorn, skola, youtube;

Kommentarer:

Jag tycker denna designen ser lite konstig ut då det översta inlägget lägger sig över headern och sen var den du hade innan snyggare och ser inte så... billig (?) ut..... ☺

2013-04-09 @ 11:44:07

Jaaaa, ha den här designen!! Super snyggt är de, och super bra blogg harru!! Kram!! <3

2013-04-09 @ 15:28:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: