Anna-Ida - 13

2013-04-26
18:04:56

Outfit of the day #7

Skolan var bra idag! Jag gjorde klart allt jag skulle ha klart denna vecka på förmiddagen. Sen hade vi lunch, efter det så kollade vi på alla gruppers animationsfilmer, kanske kommer min grupp's film upp på youtube! Sen åt vi fruktsallad och glass och drack cider till det. Det var gött! Så vi sluta typ en timme tidigare. Då spelade dom flesta som väntade på bussen basket, sen kom niorna och spelade så jag och Å gick och satte oss utanför matsalen i solen! Men sen så upptäckte jag en myra på min jacka och skrek jättehögt! Alla som satt i matsalen vid fönstret vände sig och alla kollade ut på mig och å, det var aspinsamt så vi gick tillbaka till basketen så fick Vanessa genomsöka min jacka efter myror och sen gick jag och å tillbaks fast vi satte oss inte där vid myrorna! Långt inlägg kanske, men fredag idag! Det betyder tonår och det är På rymmen idag fast det är typ Amazing Race. Hoppas det blir kul! Här får ni iallafall dagens outfit! Kram!
~ jeans:bikbok ~ t-shirt:ginatricot ~ kofta:ingenaning ~ hade också mina nya converse! ~

https://cdn3.cdnme.se/3922069/7-3/pic_517aa4679606ee33213602dc.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/3922069/7-3/pic_517aa49bddf2b372f9521aff.jpg" class="image">


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: