Anna-Ida - 13

2013-04-15
17:10:01

igår och idag
HEJ! Igår var vi hos mormor och morfar för att morfar har fyllt år. Det var massa gamlingar där typ, haha! Våra kusiner var också där så det var kul. Plattade håret igår också. Vad passar jag bäst i? Idag på skolan så skulle alla typ gå till tandläkaren, de gjorde inget speciellt, fast dom tog röntgenbilder. Sen när vi skulle äta lunch så regnade det och så sprang vi till matsalen och utanför matsalen ramlade jag, för att tjejen bakom mig typ sprang på mig, jag fick skrubbsår på knäna och lite på händerna och mina dr.denim jeans gick sönder! Emma, om du ser detta så vill jag säga taaack! Du är en ängel! <3 Så jag åt lunch ändå och hade jättelortiga byxor och tröja! Usch, sen gick jag till skolsystern och Emma följde med mig. Jag fick typ nåt bandage och nåt annat jox på såret och sen gick jag tillbaka senare och tog av bandaget och de andra och fick stora plåster på knäna. Men annars har det väl inte hänt nåt, är hemma nu iaf. Ganska långt inlägg, och glöm inte att gå in på qooh.me/askadi. Det är ungefär som ask.fm fast nåt liknande så ställ massa frågor, anonyyymt! Så hörs vi.
Byebajs.

Kommentar:

Guud stackars dig!! Du var super fin i plattat hår, borde ha de oftare!! ;) <3

2013-04-15 @ 21:50:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: