Anna-Ida - 13

2013-04-05
22:33:00

hemma
HEJ!!
Är hemma från en UNDERBART härlig vecka i Hemsedal. Aldrig haft så bra väder. Strålande sol varenda dag, vindstilla på topparna men inte i backarna. Så vi har åkt slalom såklart, uppe på topparna har det varit vindstilla så vi har suttit där och ätit matsäck och solat på dagarna. Superhärligt verkligen. Med ett stup jämt framför oss. På nästan 2000 m höjd med utsikt över snöiga berg. Älskar Hemsedal. Åt på Peppes på hemvägen, åt pizza när vi kom hem också. Har en del bilder att bjuda på.. dom kommer kanske imorrn? Inget planerat nu i helgen i alla fall. Fick en helium ballong på peppes! Ska typ andas in det sen eller vad man säger.. om jag vågar! Lisa, fick ditt brev men jag svarar om jag orkar, fint inpackat också! Men nu vet du iaf vad jag gjort på lovet.
Saknar faktiskt skolan lite fast det är väl mest p.g.a att jag saknar mina kompisar! ♥
Ah men nu får ni några bilder ifrån Hemsedal.. från min instagram! Puss! ♥
bild på mig jao, jag som hoppar, Willegust! Alla följer willegust på insta ok? Haha :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: