Anna-Ida - 13

2013-04-27
21:56:00

HELG!
Tjenare!

Igår var det tonår. Det var *goshh!! ser en spindel nu asså dör den är asastor men gud! asåsanf hgvboiurejlkfhmnvfkyug7 nejnejnejnjenjenejnje sory men typ dörörg,gkrl den ä nära också...... va ska jjag göra?
Så nu dödade mormor den, tack och lov. 
Ja juste, tonår igår, det var På Rymmen i Töx. Mitt lag var Jenny, Rasmus och nån Oskar tror jag. Sjukt glad att iaf Jenny kom med för dom killarna är ju störda, men aa. Skulle hellre vilja komma med typ Sabina eller Linda typ. Men iaf, det var kul. Mitt lag var jagare och skulle jaga ett annat lag som hade fått olika uppdrag så vi var runt i Töx och så och letade efter de laget vi skulle "ta" genom att ta kort på dom när dom utförde ett uppdrag. 
När vi hade gått upp vid second handen så går en gubbe över E18 och ropar nåt till oss fast vi hör inte, jag och Jenny går jättesnabbt därifrån typ men killarna är kvar. Sen kommer gubben till dom och frågar nåt fast då hade jag och Jenny gått iväg för vi var sjukt rädda, haha. Det visade sig att han undrade om vi visste vems katt som hade blivit överkörd där. Men man ska vara på sin vakt, haha. Sen hittade vi fel lag och tog kort på dom, för dom lurade oss att dom var det laget vi skulle hitta. Men ja det var bra i alla fall. Ganska långt inlägg och har ännu inte berättat om idag. Ojdå.
Idag har jag varit hos kusinerna hela dagen, det var kul! (OCH LISA! Såg på deras 9:ans show dvd så jag såg allt du gjorde. Hoho) Vi var ute, hoppade studsmatta, letade tussilago och lekte i deras lekerstuga. Eller heter det lekstuga? Låter bättre med lekerstuga men ser stört ut. Är väl nåt värmländskt kanske. Mamma och pappa är ju i Israel så inatt sover mormor här. Har typ fem sår på båda händerna och rivmärken av träd och så, kan knappt tvätta händerna utan att få ont nånstans. Usch.
PUUUSSSS OCH KRAAAM, regnbåge från igår resten från idag. :*

Kommentar:
#1: lisa

Hahaha, vad tyckte du om hela filmen då? ;)

Svar: såg inte hela ;)
Anna-Ida

2013-04-28 @ 10:38:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: