Anna-Ida - 13

2013-04-17
16:39:11

FYSIKPROV, HJÄLP!
Hej! Förlåt att jag inte bloggade igår. Idag var det KT men orkade inte gå, har två prov på fredag och franska glosor till imorrn, och fattar verkligen ingenting av det vi gör på fysiken. Vi hade massa anteckningar och jag var hos tandläkaren och väntade och så under hela den lektionen när alla skrev de så jag bara skrev av en kompis men fattade liksom inget. Effekt, lägesenergi blablabla. Provet handlar iaf om det och krafter och tid och rörelse. Uschamejen! Ska på typ nåt möte sen? Vi som har sommarjobb i en kisosk i båthamnen fick en stipendium i fjol på 4000kr så vi ska träffas nu alla barn, tonåringar, för att planera vad vi ska köpa för de pengarna! Gött att ha sommarjobb! :D Detta blir tredje året i kiosken eftersom den har funnits i tre år. Så det är bara vi barn som bor runt här jag bor som får jobba där! Har inget att skriva nu, måste sätta mig och plugga nu verkligen! Men vi hörs!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: