Anna-Ida - 13

2013-04-12
17:55:03

FREDAG
Halloj!

Idag har jag varit i skolan, på engelskan hade vi typ "teaparty", fast några hade bakat lite själva och tagit med och vi drack inte te, men skit sam. Det var gott och en slapp lektion, som var den sista så vi slutade lite tidigare. Men ändå, måste vänta på bussen extra länge då. Men då kommer iaf Å och håller mej sällskap haha! :D Som väntar på sin buss.
Har gjort två till headers, ni får hjälpa mig att välja, är mest nöjd med den tredje faktiskt! Nån som vet om man kan snurra typ eller göra så kallade "lager", snea, på pixlr? (pixlr.com/editor)
Idag är det fredag, wiho! Har jätteont i halsen verkligen, uschamejen! Och hostade faktiskt förut. Börjar nog bli förkyld eller sjuk! :( Har inte gjort nåt mer än att sitta vid datorn idag, ska se på One Tree Hill sen antar jag! Kram! Glöm inte och rösta på header, 1, 2 eller 3!  ♥

Kommentarer:
#1: Sabina

Jag tycker den andra.. Den var mer somrig typ, annars va ju alla väldigt fina :D

2013-04-12 @ 21:41:50
#2: Lisa

Jag tycker tvåan var snyggast men om jag ska vara ärlig så känns det som att stilarna skär i varandra. Tycker att du antingen kör på den stora bilden på dig eller att du bara har massa sådana där inklippta bilder med saker din blogg handlar om för det ser lite halvknas ut när det ser så inklippt ut :)
Men tycker du ska ha någon übersnygg bild på dig eller nåt som header som är ganska färgstark /typ rosa blå) och som är väldigt skarp så att det blir en kontrast till resten av designen....

Svar: men jag har ju ingen ubersnygg bild på mig..
Anna-Ida

2013-04-12 @ 23:42:42
#3: Lisa

DET HAR DU VISST KVINNA!!!!!! Annars får vi väl ta en då, det kan inte vara så svårt? ;)

2013-04-13 @ 12:33:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: