Anna-Ida - 13

2013-04-29
16:59:28

ASK.FM/ANNAIDASJODIN
Halloj!

Igår var jag i Åmål och kollade på dansuppvisning. Det var sjukt duktiga grupper som var lite äldre sen var det även små 3 åringar som dansade och alla åldrar därimellan. Mina kusiner dansade iaf, 6 och 9 år. De dansar i grupper typ. Sen var det några som visade sina discodansprogram och så. Dom var sjukt bra och det verkar så kul att dansa discodans. Jag dansar typ streetdance aktigt. Men iaf, idag har jag vart på skolan vilket var sjukt tråkigt.. som ni förstår. Eller det var ganska kul på SO:n i slutet för Sabina hade typ damp? Aja vet inte riktigt men vi skrattade bort typ hela lektionen i alla fall. 
Åh juste, har kommit en ny regel i vår skola idag som suger. Vi får inte ha mobilen på lektion! Så vi får liksom inte ens låta den ligga på bänken, man får inte skriva in i kalendern om man får nån läxa(isåfall efter lektionen typ) och inte ens kolla vad klockan är för om nån lärare ser mobilen tar den mobilen för resten av dagen. Så himla jobbigt då jag inte ser klockan där jag sitter i vissa klassrum och juste, man får inte ens lyssna på musik när man jobbar eller nåt. Ingen gillar det så jag fattar inte grejen. De elever som bara grejar med mobilen på lektionen får ju skylla sig själv om de får dåligt betyg på grund av det. OJ vad långt jag skrev om det.. Bara 9 dagar kvar nu. GOOODEGUD.
 
OBS! Gå in på ask.fm/annaidasjodin och ställ nån fråga. Du är anonym. Om du vill. OBS!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: