Anna-Ida - 13

2013-04-09
21:55:01

20 random fakta om mig!

Hej, tänkte göra "50 random fakta om mig". Men skulle säkert aldrig komma på så mycket, så jag tog 20. Massa på youtube har ju gjort detta och Å och Sabina något liknande? Aja vi kör helt enkelt.
> skriker när jag ser getingar, spindlar m.m.
> är alltid mig själv och kan vara ganska konstig ibland.. Men det är jag.
> jag kom på namnet på vår katt, Kotten.
> jag har bloggat sen jag var kanske 9 år? 8? I olika bloggar.
> jag började blogga för att min syrra och hennes kompis gjorde det.
> älskar att få post/brev, men får aldrig det typ.
> tycker det är sjukt fult med mjukis, men riktigt skönt.
> jag tränar aldrig, kan hända att jag springer lite på sommaren dock.
> älskar att måla naglarna i mönster och att göra dom coola och så.
> ^- men har dock världens fulaste naglar för jag river på dem.
> brukar kolla på massa 9-12 åringar på youtube som gör massa sminkvideos och annat. Är dom inte lite för små?
> kollar också på äldre smink och annat skönhets/mode videor.
> jag är bra på att hålla hemligheter
> duschar aldrig på morgonen, usch!
> ska på One direction konsert med lydia!
> jag hoppade över "femårsgruppen", ett år av förskolan så är alltså 00:a, men går i 7:an.
> jag saknar min kompis Ella som jag träffade på en camping sommaren 2010, vi sågs där 2011 men sen dess har vi inte setts.
> har varit utomlands nio ggr. Här är inte Norge medräknat.
> jag har varit i: Danmark, Norge(massa ggr), Italien(4ggr), Frankrike, Monaco, Turkiet, Grekland(Kreta), Cypern, Gran Canaria. Första gången var Danmark(2006), även Kreta år 2006.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: